Gta 4 İndir - Full Torrent - Tek Link


GTA 4 kısaltmasıyla da sıklıkla kullanılan ve Rockstar Games firması tarafından geliştirilip Rockstar Games tarafından satışa sunulan Grand Theft Auto 4 oyunu bilgisayar için Kuzey Amerika’da 2 Aralık 2008, Avrupa’da ise 3 Aralık 2008 tarihinde satışa sunulmuştur. Diğer platformlar için sürümleri ise daha geç tarihlerde çıkmıştır. Oyunun yapımcısı Leslie Benzies, senaryo yazarı ise Dan Houser’dir. Oyun RAGE (Rockstar Advanced Game Engine) oyun motorunu kullanmaktadır.

Aksiyon-macera türünde bir oyun olan GTA 4 indir üçüncü şahıs nişancı gözüyle oynanmaktadır. Yayımlandığı yıla göre (2008) muhteşem bir grafik ve oynanışa sahip olan oyun, bu alanda gerek kendi serisi içerisinde gerekse de oyun dünyasında devrim yapmıştır. Kendisinden daha önce çıkan GTA San Andreas oyununun aksine oyunda bisiklet yoktur ve uçak olmasına karşın oyuncu tarafından kullanılamamaktadır. Oyun çıktığı tarihte o kadar büyük bir sükse yapmıştır ki yalnızca bir günde 3,6 milyon satarak ilk günden 310 milyon dolar gelir sağlamıştır.

Gta 4 Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi:Windows Vista - Service Pack 1 / Windows XP - Service Pack 3
İşlemci:Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz
Bellek:1.5GB XP / 1.5GB Vista RAM
Ekran Kartı:256MB Nvidia 7900 / 256MB ATI X1900
Sabit Disk:16 GB boş alan

DOSYALARI İNDİR




OYUN GÖRSELLERİ








VİDEO

27 Temmuz 2015 Pazartesi

103 yorum:

  1. Pc min özellikleri 2ghz 2gb ram 256 x700 ekran kartı kaldırımı

    YanıtlaSil
  2. Kardeş bi sıkıntı var galiba cd 1 i kurdum sadece social club geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikinci cd'yi de kurmanız lazım sonra crack atarak oyuna girebilirsiniz

      Sil
    2. crack nasıl atcaz admin ben bilmiyorumda biraz yardımcı olsan

      Sil
    3. 2 cd de setup felan yok nasıl kurcaz

      Sil
  3. Ekran kartin 1 gb olursa low da oynarsin ama 1gb den dusuk olursa sanmam oynayamassin benim pcmin ozellikleri 2gb ram 1gb ekran karti ati hd5450 2.59 ghz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birebir aynı sistemimiz

      Sil
    2. kardeş benim ekran kartı 1705 mb allah çarpsın kolay kaldırır bence ram 4 gb 32 bit intel işlemci

      Sil
    3. ekran kartı 256MB benim 768MB Doku kalitelerini düsürüp diğerlerini yükseltiyorum kasma olmadan oynuyorum crack update yapan arkadaslar bazı bulduğunuz updateler oyunu bozabilir dikkatli olun arastırın en güncel update ve cracki

      Sil
    4. kardeşim 1gb ekran kartı ile gta 5 de low ile oynanıyo 1 gb ekran kartı ile gta 4 ultra da oynarsın cahil

      Sil
  4. Dosyalar bozuk olabilirmi indirdim çalışmıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iso dosyalarını daemon tools lite programıyla açıp oyunu kurabilirsiniz

      Sil
  5. abi şimdi indirdim nasıl kuracağım

    YanıtlaSil
  6. ben kuramadım yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  7. indirmek için hangi dosylar lazım nasıl indirecez yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  8. NASIL İNDİRECEĞİMİZİ ANLATABİLİRMİSİN KARDEŞİM SİSTEM GEREKSİNİMLERİ İYİ AMA NASIL İNDİRECEĞİMİZİ BİLMİYORUZ CD Mİ LAZIM ACABA

    YanıtlaSil
  9. gta 4 çalışmayı durdurdu hatası alıyorum. yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  10. intel r coloron r cpu j1800 2.41 ghz 1gb ekran kartı 2 gb ramm kaldırırmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaldırır büyük ihtimal ama başlarda küçük kasma yaşarsın yani ilk oyun açıldığında sonra düzelir

      Sil
  11. 2.50 gb ram 1 gb 128bit ekran kartı 1.6 ghz kaldırırmı kardeş

    YanıtlaSil
  12. Windows 10 da çalışır mı?

    YanıtlaSil
  13. çalışmıyo bende bu ne be

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyun sorunsuz çalışıyor, yüklemek için bilen bir arkadaşınızdan yardım alabilirsiniz

      Sil
    2. Kardeş lütfen Yardım et nasıl kurcam ben nolursunnn www.fb.com/ali.h.demir.07

      Sil
    3. admin banada yardım et

      Sil
  14. admin crack var dımı ıcınde rockstar felen

    YanıtlaSil
  15. sa yüklemeyi deomen tools ile yapacaz heralde ama tam olarak bilmiyorum bide ekran kartım 1gb 64 bit kaldırırmı ? sizce kasma yaparmı

    YanıtlaSil
  16. Selam admin linklerde sıkıntı yok değilmi

    YanıtlaSil
  17. Selamün Aleyküm Kardeşim Ben Kurdum Ama RGSC hatası veriyor nasıl kuracagımı nolur anlat be www.facebook.com/ali.h.demir.07 Ekle Konuşalım Lüten kuramadımm

    YanıtlaSil
  18. admin bende şu şekilde bir hata veriyor ;
    seculauncher failed to start application [2000]
    bir de serial istiyo acil yardım bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.Adım: Oyunu Yönetici Olarak Çalıştırınız (Olmaz ise)

      2.Adım : 2005vcredist_x86 İndirip Kurunuz Bilgisayarınızı Yeniden Başlatıp Oyuna Giriş

      Yapmayı Deneyiniz (Olmaz ise)

      3.Adım:Bilgisayarızdaki Games For Windows Live Programını Kaldırıp Ccleaner ile

      Temizleyip Bu Adresten Güncel Olanı İndiriniz http://bit.ly/1ChmmUm

      Sil
  19. bro lunch hatası falan vermıyo dmı yok manuel aktıve etme falan onlar yok dmı

    YanıtlaSil
  20. gardaş cd 2 nasıl kurcaz fılaşa felenmı atalım.

    YanıtlaSil
  21. beyler bayanlar disk ikiyi resim olarak goruyo napmam lazim

    YanıtlaSil
  22. Benim bilgisayar tam çöktü direk grafiklere girdim hepsini düşürdüm hem kasma gitti hemde çökme falan gitti

    YanıtlaSil
  23. 8 gb ram var acılırmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8 gb ram varsa gta 5 rahatlıkla oynarsın

      Sil
    2. tabi kolay kaldirir ben 4 gb ram la oynuyom

      Sil
  24. ADMİN NASI KURULUCANI DETAYLI SOYLERSEN COK MUTLU OLURUM İNDİRDİM AMA KURAMIYINCA BİR İŞE YARAMIYOR 1 DK NI AYIR LUTFEN

    YanıtlaSil
  25. Selamlar Arkadaşlar Kolay Gelsin RGSC.exe Hatası Geliyor Yardım Lütfen Önceden .dll Geldi Onları Hallettim de RGSC.exe geçmiyor sildim Yükledim Aynı

    YanıtlaSil
  26. nasıl kurcaz bunu anlamadım bi video falan yok mu

    YanıtlaSil
  27. Intel(R) core(TM) İ5 CPU M8 @ 2.67GHz 4 gb ram (kullanabilir miktar 3.80 gb) 64 bit isletim sistemi gta 4 kaldırırmı ?

    YanıtlaSil
  28. 2. cd arşiv hatası veriyor.

    YanıtlaSil
  29. oyunun sürümü kaç?

    YanıtlaSil
  30. 2gb ram intel pentinum 2.00 ghz ram 1 gb paylaşımsız ekran kartı var ama laptop kaldırırmı acil

    YanıtlaSil
  31. 2GB RAM İNTEL 1.90 GHZ İŞLEMCİ 1 GB PAYLAŞIMSIZ EKRAN KARTI VAR AMA LAPTOP KALDIRIRMI 64 BİT

    YanıtlaSil
  32. 2 Gb ram win 10 pro 3.07 Ghz 32 bit kaldırırmı

    YanıtlaSil
  33. işlemci: Intel(R) Core(TM)2 CPU 4400 @ 2.00GHz 2.00 GHz
    Yüklü bellek (ram) 4,00 GB ( kullanılabilir miktar 2,94 GB)
    sistem türü : 64 bit işletim sistemi

    sizce kaldırırmı bu oyunu çok oynamak istiyorum lüften cevabınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  34. GE Force GTX 850m 4GB Ekran kartı
    16GB RAM
    İ7 3.40 GHZ

    Ultra olurmu

    YanıtlaSil
  35. iki görev yapıp araba sürücez diye çektiğim çileye bakın

    YanıtlaSil
  36. deamond tools indirdim imaj kilitli diyor açmıyor şifreli mi link ? ağlıcam ya nasıl kurucam

    YanıtlaSil
  37. pc 4gb ram amd radeon hd graphics 1.50 ghz kaldırır mı ?

    YanıtlaSil
  38. Sa bu zamanlarda indiren varmı ve çalışıyormu bu zamanlarda indirenlerinki acill cevap alabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  39. windows 10 3gb ram intel core i3 2.4 ghz diretX 11 destekli kaldırırmı?

    YanıtlaSil
  40. İşlemcim:İntel Celeron Ram'ım:4 GB Ekran Kartım:2 GB Ve Windows 8 Bilgisayarım Kaldırırmı ?

    YanıtlaSil
  41. Admin Kurulum Talimatlarını Yazabilirmisin ?

    YanıtlaSil
  42. *Windows 7 SP1
    *Ram 1GB
    *Ekran Kartı Nvidia 6100
    *İşlemdi AMD Athlon x64 Dual

    en düşük ayarlarda oynasam kasar mı? lütfen bilgi verin. Boşuna indirmek istemiyorum...

    YanıtlaSil
  43. benim pc 32 bit ekran kartı 1gb kaldırırmı

    YanıtlaSil
  44. Sırf Crackini paylaşırmısınız lütfen ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyrun; http://www.oyuntorrent.net/2015/08/gta-4-crack-indir-update-patch-1070.html

      Sil
  45. Nasıl yapıldığını anlatıyorum
    İLk Yükleyin Sonra CD 1 deki gta 4 öle CD 2 DEKİ GTA 4 ÇIARKTIN BOŞA MASA ÜSÜTNE
    YÜKLEYİN SETUP DEYİN SONRA CD 2 İSTEİNCE ÇIARKTITĞINIZ GTA 4 Ü VERİN ONA 1 İSİTCEK 1 İ VERİN ÇIKARTIĞINIZ BİTİNCE CRACK YAP BİTİR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim düzgün bi şekilde anlatırmısın anlayamadım

      Sil
  46. windows 10 işlemci:3.20 GHz RAM:4GB Sistem türü:64 bit işletim sistemi,X64 tabanlı işlemci kaldırırmı ??????

    YanıtlaSil
  47. Crack nasıl atlır:crack ın içinde ne varsa yani hangi dsoyalar varsa kopyalıyoruz sonra o dosyaları gta4 ün dosya konumuna atıyoruz sonra oyuna girerek oyunun tadını çıkarın arkadaşlar

    YanıtlaSil
  48. ana kart: AMD E1

    bit: x64

    max çözünürlük: 1366x768

    CPU HIZI :850 MHz 1700MHz

    max yenilme hızı 60hz

    YanıtlaSil
  49. 4GB RAM 2GB EKRAN KARTI 1.8 GHZ 750 GB DAHİLİ HAFIZA 64 BİT İŞLEMCİ ÇİFT ÇEKİRDEK KASAR MI ?

    YanıtlaSil
  50. ıtel(R) CORE (TM) i3-3210 CPU @3.20gHz 3.19 GHZ ram 4,00 GB 32 bit inermi arkadaşlar noulur cevap verin

    YanıtlaSil
  51. ULA CRAKLARDA SORUN VAR BİR DLL DOSYASI EKSİK DEDİ İNDİRDİM SYSİSTEMİN İÇİNE ATTIM ŞİMDİDE _BinkSetMemory@8 yordam giriş noktası binkw32.dll dinamıik bağlantı kitaplığında bulunamadı diyor

    YanıtlaSil
  52. PC'min özellikleri:
    i3 1.80ghz x4
    4gb ram 3.88 kullanılabilir
    intel HD4000 serisi 1gb ekran kartı
    OYUN NE KADAR KASAR

    YanıtlaSil
  53. Beyler Ekran kartı 2 gb Ram 4 gb 2.44 Ghz acaba kasma yaşarmıyım

    YanıtlaSil
  54. benimki windows 10 pro ve sistem 13 gb kaldırırmı

    YanıtlaSil
  55. Kardeşim nasıl kuracağız bir anlatır mısın ?

    YanıtlaSil
  56. ADM'N OYUNUN HER SEYINI KURDUM AMA WIM 10 DESTEKLEMIYOR NE YAPMALIYIM

    YanıtlaSil
  57. S.a Benim pc bu oyunu kaldırırmı

    Pc Özellikleri:

    Windows Türü: Windows 7 Ultimate
    Service Pack 1

    İşlemci: Intel(R) Core (TM)2 Duo CPU E7600 @ 3.06GHz 3.07Ghz

    Yüklü Bellek (Ram): 2,00 GB
    Yüklü Bellek (Ekran Kartı): 512MB
    Sistem Türü: 32 Bit İşletim Sistemi

    Pc Kasa Markası: Vestel
    Pc Ekran Markası: Acer

    Gta 4 kaldırırmı

    Bide Bilgisayarı alırken 2.el aldık 5 veya 6 sene oldu

    YanıtlaSil
  58. 16 gb ram 2.4 ghz amd raedon 5resies 4gb kaldırırmı acilll

    YanıtlaSil
  59. İntel core i5 6400 2.70 Ghz kaldırır mı (ekran kartı zaten titan x :) işlemci kaldırır mı ?

    YanıtlaSil
  60. 4 gb ram intel pentium 3.00 ghz cpu 2.99 ghz 32 bit x64 tabanlı işlemci kaldırır mıı

    YanıtlaSil
  61. İntel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.26 GHz ----- RADEON 9200 SE Family ----- Ram 1.256 mb 32 Bit Windows XP Professional :) Admin Abicim Yanıtlarmısın ??

    YanıtlaSil
  62. hahah benim 4 gb ram ı var hiçde kasmıyo

    YanıtlaSil
  63. abi 4gb ram ekran kartım geforce ctx 1080 ti olurmu

    YanıtlaSil
  64. 2. diskte data3 dosyası açılmıyor nasıl kuracağım bu oyunu admin lütfen yardım et

    YanıtlaSil

Free Gog Games

Gog Games

Popüler Yazılar

'