Gta 5 İndir (Reloaded) - Full Torrent - Tek Link


Grand Theft Auto V (bir diğer adıyla GTA 5) 14 Nisan 2015 tarihinde bilgisayar için yayımlanmış açık uçlu aksiyon-macera tarzı bir video oyunudur. Grand Theft Auto serilerinin on beşinci oyunudur. Oyunun grafikleri ve efektleri önceki serilere nazaran oldukça güçlü bir şekilde geliştirilmiştir. Oyun Rockstar North tarafından geliştirilmiş ve Rockstar Games tarafından yayımlanmıştır. Dağıtıcılığını ise Take-Two Interactive üstlenmiştir. Oyun motoru olarak RAGE, Euphoria ve Bullet Physics kullanılmaktadır. Üçüncü şahıs nişancı ve birinci şahıs nişancı gözüyle oynanabilmektedir. Bunun yanında tek oyunculu oynama seçeneği ve çok oyunculu oynama seçeneği bulunmaktadır.

GTA 5 indir oyununun haritası çoğunlukla Kaliforniya eyaleti temel alarak geliştirilmiştir. Oyunun hikayesi San Andreas’ta geçmektedir. GTA serisinin daha önceki sürümlerinde hep tek ana karakter bulunmasına karşın bu oyunda bir ilk olarak üç ana karakter kullanılmıştır. Bunların isimleri Michael De Santa, Trevor Philips ve Franklin Clinton’dur. Bu üç karakterin her birisinin farklı alanlarda farklı yetenekleri ve güçleri bulunmaktadır.

Gta 5 Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi:Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, 
İşlemci:Intel Core 2 Dört Çekirdekli İşlemci / AMD Phenom 9850 Dört Çekirdekli İşlemci 2.5GHz
Bellek:4 GB Ram
Ekran Kartı:NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
Sabit Disk:60 GB boş alan

DOSYALARI İNDİR




OYUN GÖRSELLERİ













VİDEO

30 Temmuz 2015 Perşembe

18 yorum:

  1. benim bilgisayar windows 7 kaldırırmı biraz olsa bile yavaş

    YanıtlaSil
  2. Nasıl indirebilirim admin yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  3. intel core i5 3210M 2.50GHZ İşlemci
    6 gb RAM
    1gb Nvidia 630m Ekran Kartı
    windows 7 64 bit işletim sistemi

    bu bilgisayar bu oyunu kaldırır mı ?

    YanıtlaSil
  4. oyunu burdan indirsem calisir mi

    YanıtlaSil
  5. İndirdim kurdum crack i attım oyuna girince social.... sitesine atıyor ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. crack atarken bir sorun olmuş gibi tekrar deneyin

      Sil
  6. admin serial key gerekiyormu

    YanıtlaSil
  7. Asus h61m-k
    Intel Pentium G3258 3.2GHz
    4 Gb ram
    Asus VGA R7240 2GB 128Bit DDR3 16X(R7240-SL-2GD3-L
    Win 7 x64 bit
    kaldırırmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kaldirir biraz geç cevapladım ama olsun :D

      Sil
  8. kardeş crack yaptım oyuna girince kadın resmi gelir gelmez atıyor çalışmayı durdurdu diyor

    YanıtlaSil
  9. 400 kb ile indiriyo kaçö gün iner

    YanıtlaSil
  10. aktivasyon kodu ne lütfen yardım

    YanıtlaSil
  11. Selamünaleyküm kardeşlerim

    Ram 4GB
    64bit işletim sistemi
    intel core i3
    AMD Radeon R5 M330 2GB
    Windows 10
    KALDIRIRMI OYUNU

    YanıtlaSil
  12. İntel celeron 2.16ghz intel grafik ekran kartı 1720 mb 4 GB daram 64 bit casper nirvana kaldırımı endüşük ayarda kasarmı

    YanıtlaSil
  13. crack lazım mı admin bi bak

    YanıtlaSil

Free Gog Games

Gog Games

Popüler Yazılar

'