Windows 7 Ultimate Full Türkçe İndir - 32 Bit ve 64 Bit


Windows 7, Microsoft firması tarafından geliştirilen bir işletim sistemi yazılımıdır. Windows 7 Ultimate ise bu yazılımın en güçlü sürümü olmasıyla dikkat çekmektedir. Yazılım 22 Ekim 2009 tarihinde yayınlanmıştır. Windows Vista işletim sistemi sürümünden sonra çıkarılmış bir işletim sistemi yazılımıdır. Masaüstü, diz üstü, Tablet PC, kişisel bilgisayarlar ve media center bilgisayarlarda sorunsuz şekilde kullanılıp çalıştırılabilmektedir. Bir önceki sürümlere oranla çok daha fazla geliştirilmiş ve daha az hata içeren bu sürüm günümüzde en çok kullanılan işletim sistemlerindendir.

Windows 7 Ultimate sürümünün tüm özellikleri isteyenler için özel olarak tasarlanmıştır. Bunun da etkisiyle Windows 7’nin sürümleri içerisinde en güçlü ve en kullanışlı işletim sistemi sürümü olmuştur. Diğer işletim sistemlerinde ayrı ayrı öne çıktığını gördüğümüz eğlence özelliği, verimlilik yazılımları ve iş olanaklarını tüm kolaylıklarıyla birleştirip karşımıza çıkmıştır. 35 farklı dil özelliği ile oldukça esnek bir kullanım fırsatı sunmaktadır. Bunun yanı sıra dosyaları Bit Locker uygulaması ile kolaylıkla şifrelemeye olanak sağlamaktadır.

DOSYALARI İNDİR




UYGULAMA GÖRSELLERİ


9 Ağustos 2015 Pazar

39 yorum:

  1. merhaba, torrentten indirdim dosyayı ancak setup yapınca autorun.dll hatası alıyorum yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. autorun.dll hatası alıyorsan googledan autorun.dll dosyayı indirip system32 dosyasına at sorun çözülüyo

      Sil
    2. PC Sürümü Nedir?

      Sil
    3. PCloud dan ndirin sıkıntı yaşamazsınız :) Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
    4. Sifre istiyo sifre ney

      Sil
    5. DİRECTX KURMAYI DENEYİN DOSYA KONUMUNDAN

      Sil
  2. aynen bende aynı sekıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş öle olmuor o kardeşm diskine isyoyu kur sonra reset at düğmeye bas orda yonlendirecektir /ADMİN İLGİLENMEZ AMA BİZ VARIZ /

      Sil
  3. autorun.dll indir yazin internete sonra indirin ve calistirin olur

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Arkadaşlar Ben Kurulumda Hani 32 Bit Veya 64 Bit Seçersinizya O Sürümünden İstiyorum Yadımcı Olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  5. window içindeyken mi kurmaya çalışıyorsunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen çogu kişi windows içindeyken kurmaya çalışıyo

      Sil
  6. ALLAH razı olsun. Torrent İndirdim. PowerIso la Flashe yazdım. Kompa format atdim. W7 full paketdır. Ben W7 pro nu yazdım. Tam Yutkce sorunsuz calısdı bende. En guzelıde 32-64 bır arada olması ve W7 nın tum surumlerı aynı yerde FULL. BENCE BUNDAN IYISI OLAMAZDI. TESEKKUR:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. peki formattan sonra sürücüler yüklü geliyor mu ve sp1 midir bu format ?

      Sil
  7. indiren kulanan tafsiye eden yokmu

    YanıtlaSil
  8. ben indirdim dvd winrardan çıkardım pc taktım görmedi

    YanıtlaSil
  9. beyler şımdı toorenten ındırsem çalışırmı gene ?

    YanıtlaSil
  10. USB BELLEĞE ATABİLİRİZ DEMİ? ÇALIŞTIRIR?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet rufus programıyla hazırlayıp format atabilirsiniz

      Sil
  11. hocam boot özelliği var mıdır ayrıca formattan sonra sürücüleri yüklemeğe gerek var mı ve sp1 midir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boot özelliğini usb bellekle format atmak isterseniz rufus programıyla verebilirsiniz

      Sil
    2. eyvallah hocam ama sp1 mi demediniz sp1 midir bu format

      Sil
  12. hocam usb ile atılırmı

    YanıtlaSil
  13. Ultra ISO diye bir program var onu pcye
    İndirin o cdsiz yazdırmasız kurulum yapıyor zaten

    YanıtlaSil
  14. Ultra ISO kullanın bu işi cdsiz disksiz yazdırmadan halleder

    YanıtlaSil
  15. arkdaşlar bişey sorcam ya bu cd ile yapıılıyo dimi ben flash bellek ve cd siz istiyorum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daemon Tools Lite Diye Bir Program Var Onla Yapabilirsin

      Sil
  16. Admin ultimate sp kaç bu bilgi verirmisin

    YanıtlaSil
  17. aktivasyonunu kurulum sırasında mı yapıyoruz yoksa sonradan crackmi yapmamız gerekiyor acaba

    YanıtlaSil
  18. dediğinizden hiçbişey anlamadım ama indirdim kurmayı denicem aktivasyon yada rara şifresi var mı ona göre şimdiden yazayım dedim.. öyle görünüyor ki birazdan bu bilgisayarın a.. koycam . oldu oldu olmadı atacam camdan aşa.. nerden aldım win 8 yüklü geldi eski oyunları kaldırmıyo yüksek mi geliyomuş sistem neymiş ayar oldum bakcaz..

    YanıtlaSil
  19. hata veriyor hocam lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  20. 23 bit I 64 bit mi yani kurulumda hangisini yukleyeceksiniz der mi?

    YanıtlaSil
  21. Bende Şu An İndiriyom Nasıl Olacak.

    YanıtlaSil
  22. Nasıl Oluyor kardeşim YapamadımDA

    YanıtlaSil
  23. the file autorun.dll could not be loaded or is corrupted. setup cannot continue.error code is 0x7e nedşr hatası veriyor ya

    YanıtlaSil

Free Gog Games

Gog Games

Popüler Yazılar

'