Gta 4 Crack İndir - Update Patch 1.0.7.0


GTA 4 crack indir ile açık uçlu animasyon ve macera oyunu olan gta’ya hızlı ve güvenli bir şekilde devamlılığını sürdürebilir, sıkıntısız bir şekilde oyunun keyfini çıkarabilirsiniz. Her yaştan kullanıcı bulunan bu oyun piyasaya sürüldüğü dönemde büyük başarılara imza atmış yaklaşık olarak 3,5 milyon civarında satılmış ve amer ikada sanayi rekorunu kırmıştır. Böylesine kaliteli bir oyunu cracklemek hiç kuşkusuz oyuna daha çok bağlanmamızı sağlayacak ve kaliteli vakit geçirme işlemini yürütmemizi sağlayacak.

Daha çok kontrol etme ve hakim olma gibi eylemler ile daha daha kaliteli oynanacak bir oyuna heyecan katması da cabası olacak. İçeriğinde 15 farklı oyunu barındırabilmesi ile bilinen bu oyunu oynarken büyük haz alacak crackleme işleminden sonra günün her saati sınırlama olmadan oyunun kaliteli hazzını hissedebileceksiniz.

Çevrimiçi ve çok oyunculu olan bu uygulama sayesinde birçok insan ile iletişime girip yarışabilecek resmen bir maceraya adım atabileceksiniz. 13 milyonu geçik kopya sayısı ile rekorlar kıran bu oyunu oynamak büyük bir ayrıcalık olacak ve sürekliliği açısından yapılacak olan bu crackleme işlemi sayesinde kalitenin gerçek anlamını kavrayabileceksiniz. Tüm zamanların en yüksek derecelendirme sayısına sahip olan bu oyunu crackelemek sadece birkaç dakikanızı alacak.


Gta 4 Patch 1.0.7.0 Yükleme ve Crack Atma

  1. Gta 4 oyununu sorunsuz oynamak için update ve crack dosyalarını verdiğimiz linkten indirerek arşivden çıkartın.
  2. Daha sonra "UPDATE V1.0.7.0" klasöründeki güncellemeyi kurun ve "crack - v1.0.7.0" klasöründeki tüm dosyaları oyunun kurulu olduğu dizine atın.
  3. İsteğe bağlı olarak Türkçe yamayı kurarak full oyuna giriş yapabilirsiniz.

6 Ağustos 2015 Perşembe

20 yorum:

  1. aga saatlerdir uğraştım yapmaya her yolu denedim bir tek bu upload çalıştırdı. teşekkür ederim eyvallah.

    YanıtlaSil
  2. Torrent kurucularına ve bu forumu yöneten yöneticilere çok teşekkür ederim. Bütün patch ve crackleri ve oyunları artık buradan indireceğim. Çok teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim paşa sonunda buldum ya şu turboit feci yavaş indiriyo iyiki 4 tane indirme linki vermişsin teşekkürler paşa

    YanıtlaSil
  4. abi harbiden işe yarıyomu ben r b hatası alıyorum

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler hepsinin bi pakette olması iyi oldu ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. ben hangisine tıklayıcam yardım arkaşlar ltfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. u torrentten indirmek için torrenti indire sonra da indirmeyi başlat a tıkla iner

      Sil
    2. Mail.ru yu tavsiye ederim

      Sil
  7. Deli gibi crack arıyordum eğer olursa taşaklarını yiyeyim.

    YanıtlaSil
  8. Peki dostum cahilliğimi mazur gör ''UPDATE V1.0.7.0'' denen şeyi kurduğumda oyunun orijinal sürümü değişecek mi? Ek yama gibi bir şey mi bu? Artısı ne yani? Aydınlatırsan memnun olurum.

    YanıtlaSil
  9. beyler bende games for windows live hesapı istiyor sonra bir tane kod istiyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  10. Kardeş LaunchGtA5 bulunamadı diyo

    YanıtlaSil
  11. helal olsun saatlerce aradığımı burda buldum :)(:

    YanıtlaSil
  12. bende olmuyo arkadaşlar acil yardım update kurulmuyor failed falan bişey diyoracil yardım

    YanıtlaSil
  13. bana birisi yapabilirmi gta 4 kurulumda 90.00 da kalıyo yardım :( :( :( :( :( :(

    YanıtlaSil
  14. ya kardeşim rar şifrasi yaz şuraya 1 saattir arıyorum

    YanıtlaSil
  15. Kardeş Teşekkür Ederim Heryerde Bunu Arıyordum

    YanıtlaSil
  16. Abi lütfen kategorilere setup.exe programlı oyunları ekleyin

    YanıtlaSil

Free Gog Games

Gog Games

Popüler Yazılar

'